The Dollhouse
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Enkele (nuttige) ideeën?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Enkele (nuttige) ideeën? Empty Enkele (nuttige) ideeën?

Bericht van Yern wo nov 18, 2015 3:35 pm

Hoi Vera,

Allereerst bedankt voor je bericht. Welkomswoord wordt door mij altijd erg gewaardeerd. Ik zal mijn mening even uiteenzetten, zodat je er mogelijk wat aan hebt. Je mag er natuurlijk mee doen wat jij wil, 't is als een positieve feedback bedoeld. :-)

  • De lichtgrijze tekst in het tekstvak is moeilijk leesbaar op mijn pc, en nodigt niet uit tot het posten van een berichtje.
  • De plaatjes in de balk leunen te ver naar onder. Centreren, zowel horizontaal als verticaal zou hen goed doen.
  • Door de transparantie van de "new messages"-iconen, kan je nog steeds een rare, hoekige witte omleiding zien die niet erg mooi staat.
  • De layout is erg belangrijk voor een forum. Een forum moet zich onderscheiden van de anderen, door een unieke out-of-the-box layout. Deze is wat standaard, in mijn ogen. Mooi, maar zo heb je honderd fora in een dozijn.
  • Ik wis wat informatie, maar dat is mogelijk omdat het forum nog niet af is.


Zoals ik al zei, deze feedback is goed bedoeld en geheel vrijblijvend. Als ik je ergens mee helpen kan, dan hoor ik dat natuurlijk graag ;-)

Groetjes!
Yern
Yern

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 16-11-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Enkele (nuttige) ideeën? Empty Re: Enkele (nuttige) ideeën?

Bericht van Christine wo nov 18, 2015 3:55 pm

Hallo Yern!

Bedankt voor je feedback, dat is werkt erg bemoedigend, en het is fijn dat je zo begaan bent c:

Ik ben het volledig met je punten eens, het probleem is echter dat ik geen ervaring heb met coderen, of fora überhaupt, en zoals je zegt; het forum/plot is nog láng niet af. (Ik heb ook nog nergens gepromoot of iets in die richting.)

- Over de menubalk, weet je toevallig hoe ik de code kan aanpassen zodat de knoppen daadwerkelijk centreren?
- De witte omlijning, zou je die eens nader toe kunnen lichten? Bedoel je in de menubalk? Daar lijkt me namelijk geen probleem met de omranding te zitten.

Hulp en tips zijn zeker in meerdere maten welkom, dus mocht je nog meer wijze woorden hebben, dan hoor ik ze ontzettend graag. En wat betreft hulp... Weet je iets van coderen...? Razz



Christine
Christine
Admin

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 15-11-15
Leeftijd : 25
Woonplaats : The valley of the Dolls <3

https://thedollhouse.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum